Robert gespot met de Omega.... EN HOE !! :P

Opel gespot maar je weet niet wie, post het hier.
Plaats reactie
GlennGSi
Berichten: 108
Lid geworden op: 30-07-2008 20:15

Robert gespot met de Omega.... EN HOE !! :P

Bericht door GlennGSi » 10-01-2010 18:25

Jaja Robert gespot... haha dat ging nog maar net goed hea, scheelde echt maar een haartje.

ff het verhaaltje :P ik en men broer Kevin rijden rustig met de Polo G40 op de Barnewinkel en wie komt daar de bocht omglijden, juist Robert in de Omega. De voorkant van de Polo was bijna compleet plat door de zijkant van de Omega.

Al met al ging het niet zachtjes maar wel stront veel geluk gehad dat het goed ging.

Was toch wel glad hea Robert :P
E Kadett GSi C20XE 87'

D Kadett 12S --> 20SEH 83'

Flatbeat
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19-07-2008 22:08

Re: Robert gespot met de Omega.... EN HOE !! :P

Bericht door Flatbeat » 10-01-2010 19:00

GlennGSi schreef:Jaja Robert gespot... haha dat ging nog maar net goed hea, scheelde echt maar een haartje.

ff het verhaaltje :P ik en men broer Kevin rijden rustig met de Polo G40 op de Barnewinkel en wie komt daar de bocht omglijden, juist Robert in de Omega. De voorkant van de Polo was bijna compleet plat door de zijkant van de Omega.

Al met al ging het niet zachtjes maar wel stront veel geluk gehad dat het goed ging.

Was toch wel glad hea Robert :P
Haha idd en ik reeds niet eens zo hard (wel te hard wegens de omstandigheden daar oke!) de bocht door..
Maar alleen hier in de barnewinkel was het zo spekglad..

Ik voelde de achterkant wegschuiven maar in een bocht op ijs krijg je hem dan niet meer recht en ja dr kwam ook nog een auto voor me iets verder aanrijden (Kevin en Glenn), dus ik maar mee/bij sturen en bijremmen met de voetrem (Geen handrem dan gebruiken dan zwiept een auto alleen maar verder om!!!) Totdat ik weer op mn eigen weghelft stond 180Graden wel te verstaan..
Bleef er zelf tamelijk rustig en gecontroleerd onder maar ik schrik niet zo gauw dus dat scheelt..
Maar Kevin en Glenn wel lijkt me als er even 1700Kilo op je afkomt :lol:
Maar scheelde idd niet veel. :shock:
En toch een wijze les haha :wink:

Bij stilstand stonden we wel even raam aan raam op dat moment tegen elkaar te lachen en de schik te bekomen :lol:
Kadett C/D/E GSI Astra HPC
Afbeelding

GlennGSi
Berichten: 108
Lid geworden op: 30-07-2008 20:15

Re: Robert gespot met de Omega.... EN HOE !! :P

Bericht door GlennGSi » 10-01-2010 19:08

Flatbeat schreef:
GlennGSi schreef:Jaja Robert gespot... haha dat ging nog maar net goed hea, scheelde echt maar een haartje.

ff het verhaaltje :P ik en men broer Kevin rijden rustig met de Polo G40 op de Barnewinkel en wie komt daar de bocht omglijden, juist Robert in de Omega. De voorkant van de Polo was bijna compleet plat door de zijkant van de Omega.

Al met al ging het niet zachtjes maar wel stront veel geluk gehad dat het goed ging.

Was toch wel glad hea Robert :P
Haha idd en ik reeds niet eens zo hard (wel te hard wegens de omstandigheden daar oke!) de bocht door..
Maar alleen hier in de barnewinkel was het zo spekglad..

Ik voelde de achterkant wegschuiven maar in een bocht op ijs krijg je hem dan niet meer recht en ja dr kwam ook nog een auto voor me iets verder aanrijden (Kevin en Glenn), dus ik maar mee/bij sturen en bijremmen met de voetrem (Geen handrem dan gebruiken dan zwiept een auto alleen maar verder om!!!) Totdat ik weer op mn eigen weghelft stond 180Graden wel te verstaan..
Bleef er zelf tamelijk rustig en gecontroleerd onder maar ik schrik niet zo gauw dus dat scheelt..
Maar Kevin en Glenn wel lijkt me als er even 1700Kilo op je afkomt :lol:
Maar scheelde idd niet veel. :shock:
En toch een wijze les haha :wink:

Bij stilstand stonden we wel even raam aan raam op dat moment tegen elkaar te lachen en de schik te bekomen :lol:
haha jah idd het ging niet asociaal hard oid maar meer van dat je niet door had dat het zo glad was idd :P Wij schrokken ook niet echt maar toch wel ff van whow :P Als zown Omega in een polotje klapt blijft er maar weinig van zown polo over haha :P

Wel grappig idd dat je echt naast ons stond achterstevoren haha gelukkig kon de duim omhoog en is het goed afgelopen haha Je zag jou ook echt aan het stuur trekken alle kanten op :P opzich heb je hem ook nog goed kunnen houden in de ''drift'' netjes opgelost :P
E Kadett GSi C20XE 87'

D Kadett 12S --> 20SEH 83'

Gast

Bericht door Gast » 10-01-2010 19:25

:oops: whoiieeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii

Gelukkig voor jullie allebij.

Plaats reactie