Overlijden Mike Bakker/Wevers:(

Plaats hier je algemene mededelingen.
Berry-BlackG
Lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 12-07-2008 17:00

Overlijden Mike Bakker/Wevers:(

Bericht door Berry-BlackG » 10-03-2010 21:22

Met verbijstering kwam bij mij het nieuws binnen dat Mike Bakker/Wevers AKA MIK is overleden..

Dit stond als laatste bericht op zijn BLOG:

Rust zacht lieve Mike Bakker...

Onze lieve, dappere Mike heeft toch na circa 45 min bloedingen gehad...
Niemand kon meer iets voor hem doen, hoe pijnlijk ook. Ze hebben nog wel laatste zakken bloed gegeven en longfoto's gemaakt in de kleine hoop dat het zou stoppen.

De longfoto's zagen er op dat moment weer net zo uit als voor dat Mike de OK op ging, alleen daar had hij een hele nacht achter zich gehad en nu maar een klein uurtje.

Mike is heel rustig ingeslapen nadat alle apparatuur was uitgezet, hij liet zelfs nog een traantje...

Lieve Mike, WE ZULLEN JE MISSEN !! WE HOUDEN VAN JE !!

www.mikwev.blogspot.com
Afbeelding

-------------------------------------------------------------------------------------

Namens de club wensen wij familie alle sterkte toe in deze voor jullie moeilijke tijd.

DBS BESTUUR Berry
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2010 09:48

Ook bij mij is de verbijstering groot zo jong en dan.....?

Vaak staan we er niet bij stil dat het leven maar kort duurt en voor sommigen heel kort helaas.

Namens mij en Ingie Opc voor de familie welgemeende condoleances.

Sterkte in de komende tijd!!!

Opelvssn
Berichten: 44
Lid geworden op: 20-04-2009 23:20

Bericht door Opelvssn » 13-03-2010 16:56

sjees, dit had ik niet verwacht,
vanaf deze kant ook veel sterkte aan familie/vrienden nabestaanden,
Laagvlieger(H)

jambon
Berichten: 17
Lid geworden op: 31-07-2008 18:14

Bericht door jambon » 13-03-2010 18:26

't is inderdaad erg onverwacht en veel te vroeg...

Iedereen was zo blij, hij kreeg eindelijk nieuwe longen. Z'n oude longen zijn hem uiteindelijk alsnog fataal geworden; de oorzaak van de bloedingen waren zijn oude longen, die vaak geplakt zijn door de klaplongen...

Het is niet eerlijk!!

Robin^vssn
Berichten: 139
Lid geworden op: 19-11-2009 21:02

Bericht door Robin^vssn » 15-03-2010 19:12

jeej, ik schrok er van toen ik het hoorde, en besef dat voor sommigen het leven behoorlijk kort kan zijn.

Ik wens de familie en vrienden veel sterkte toe.
Opel Astra 1.8 16v Sport '98

black power
Berichten: 144
Lid geworden op: 20-07-2008 14:36

Bericht door black power » 16-03-2010 20:31

mss is het een goed idee om samen als club na de condolaince als ik het goed schrijf te gaan. ik was ook enorm geschokt toen ik het hoorde. ik hoorde het kevin 'pipo' en was vrij snel zwaar aan geslagen wist niet wat ik hoorde.

familie en vrienden alle sterkte.
never beat the dutch

opel astra gtc 2.0 TURBO 200 PK

wessaa
Berichten: 241
Lid geworden op: 19-04-2009 23:02

Bericht door wessaa » 16-03-2010 20:57

volgens mij gaan er zowiezo een aantal leden die kant op, misschien een idee om dit even te bespreken hier, en zo een laatste eerbetoon aan mike te doen!
en natuurlijk ook voor zijn familie
Afbeelding

jambon
Berichten: 17
Lid geworden op: 31-07-2008 18:14

Bericht door jambon » 17-03-2010 00:33

Namens de familie bedankt voor al het medeleven!

Even over de begrafenis van Mike. Misschien dat ik dit ten overvloede post, mijn excuus in dat geval.

Uiteraard is iedereen die Mike en zijn familie kende van harte welkom om Mike de laatste eer te bewijzen en zijn familie te condoleren.
Zijn familie wil het echter wel enigszins binnen de perken houden, en vraagt dus ook om niet alleen te komen om de rouwstoet zo lang mogelijk te maken. Heus, er komen echt genoeg mensen!

Het is NIET mijn bedoeling mensen tegen het zere been te schoppen, maar dit is de wens vanuit de familie. Ik hoop dus dat dit ook gerespecteerd wordt.

Iedereen bedankt!!

wessaa
Berichten: 241
Lid geworden op: 19-04-2009 23:02

Bericht door wessaa » 17-03-2010 07:21

mooi gesproken harm, niemand trap je hier mee tegen het been!
het is logisch dat het geen stunt moet gaan worden
Afbeelding

Berry-BlackG
Lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 12-07-2008 17:00

Bericht door Berry-BlackG » 17-03-2010 11:24

jambon schreef:Namens de familie bedankt voor al het medeleven!

Even over de begrafenis van Mike. Misschien dat ik dit ten overvloede post, mijn excuus in dat geval.

Uiteraard is iedereen die Mike en zijn familie kende van harte welkom om Mike de laatste eer te bewijzen en zijn familie te condoleren.
Zijn familie wil het echter wel enigszins binnen de perken houden, en vraagt dus ook om niet alleen te komen om de rouwstoet zo lang mogelijk te maken. Heus, er komen echt genoeg mensen!

Het is NIET mijn bedoeling mensen tegen het zere been te schoppen, maar dit is de wens vanuit de familie. Ik hoop dus dat dit ook gerespecteerd wordt.

Iedereen bedankt!!
Wij Paula en ik gaan alleen naar de herdenking van Mike..
Ik vind dat de uitvaart zelf iets is voor de familie en vrienden van Mik..
Het voorstel als club te verzamelen en er heen rijden te rijden lijkt mij dan ook niet nodig het is de herdenking van Mik geen meeting!!
Zoals Harm-Jan al zegt het is de wens van de familie.
Afbeelding

Plaats reactie