De Astra Coupe toen en nu!!!!!!

Post hier de veranderingen aan de styling van je auto.
Plaats reactie
Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

Bericht door Astra Coupe » 03-02-2011 20:38

Gistermiddag ff langs het schadebedrijf geweest om te kijken of ze al bezig waren met de astra en dat waren ze. De astra moest zelfs ff op de trekbank omdat toch bleek dat de linker chassisbalk iets ontzet was.

Afbeelding

Ga er morgen weer langs om ff te kijken hoe ver ze nu zijn.
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

Bericht door Astra Coupe » 05-02-2011 18:00

Vrijdagmiddag ff weer langs het schadebedrijf gereden en toen bleken ze de linker chassisbalk al recht getrokken en een nieuw front/slotbalk hadden ze ook net binnen zodat ze ook daarmee verder kunnen.

Afbeelding

Vanochtend ff gebeld met SKG Carstyling of ze mijn bestelling al binnen hadden, dit was niet helemaal het geval de bumper en lampen hadden ze binnen alleen de grille was er nog niet na overlegd te hebben met hun word de grille opgestuurd zodat ik de bumper met koplampen kon ophalen en natuurlijk de onnodige gaatjes dichtmaken :lol: :lol: :lol: .


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk ook ff nagedacht over hoe ik nu mijn kenketenkplaat vast ga maken maar heb nu gewoon de gatendie ik eerst heb dicht gemaakt over gezet naar onderen zodat ik daar met een beugeltje mijn kentekenplaat kan vastmaken.

Afbeelding

Nu maandag de bumper naar het schadebedrijf brengen dan kunnen ze hem afwerken en natuurlijk voorzien van een paar laagjes lak :D :D
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

Bericht door Astra Coupe » 10-02-2011 22:15

UPDATE!!!!!!!!!!!!!!

Weer een kleine update met nu een extreme foto.
Ben vanmiddag weer ff wezen kijken of ze al wat verder waren en dat waren ze. Ze hadden nu de slijptol erin gezet en de bovenste frontbalk/slotplaat eruit geslepen zodat ze morgen de nieuwe erin kunnen lassen en alles spuit klaar maken zodat ze volgende week alles kunnen voorzien van een lak laagje.

De nieuwe frontbalk(achter de bumper)

Afbeelding

De nieuwe bovenste frontbalk/slotplaat

Afbeelding

Het oude/kromme gedeelte eruit geslepen

Afbeelding

Nu dus ff wachten op een telefoontje van de schadeboer om de astra op te halen en op te bouwen :lol: :lol: :lol:
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

Gast

Bericht door Gast » 11-02-2011 16:19

Zo dat ziet er wel een beetje heftig uit..
Maar het komt allemaal goed! :)

*Green-Lady*
Berichten: 97
Lid geworden op: 15-05-2009 16:17

Bericht door *Green-Lady* » 11-02-2011 22:12

Het zier er zeker erg uit, maar weet dat ze daar bij het schadebedrijf goed werken en dat de astra er zometeen weer netjes bijstaat en dus weer showwaardig is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opel Corsa 1.4 16v Sport.

Flatbeat
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19-07-2008 22:08

Bericht door Flatbeat » 12-02-2011 19:11

Das idd flink wat werk maar hij kan er alleen maar beter van worden.. :D
Kadett C/D/E GSI Astra HPC
Afbeelding

Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

Bericht door Astra Coupe » 14-02-2011 21:03

Als het goed is heb ik vrijdag de grille hier in huis dus ff afwachten of dit lukt en kijken of ik de astra dan ook alweer terug heb en dus alles weer op kan bouwen :) :) :) :)
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

Bericht door Astra Coupe » 20-02-2011 12:22

Van de week het schadebedrijf ff gebeld hoe het stond met de astra, ze waren bezig hem spuitklaar te maken dus afplakken en maandag gaan ze de lak erop spuiten zodat de astra weer mooi staat te glimmen.
Gisteren is er ook een pakje bezorgd bij ons met de grille erin dus gelijk ff een fotootje gemaakt voor.

Afbeelding

Wij gaan maandagmiddag ff kijken hoe het geworden is en overleggen wanneer ik de astra op kan halen om hem weer op te bouwen :D :D
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

*Green-Lady*
Berichten: 97
Lid geworden op: 15-05-2009 16:17

Bericht door *Green-Lady* » 20-02-2011 21:43

Ziet er goed uit schatje, nu nog bekijken hoe het staat als die in de auto zit.
Opel Corsa 1.4 16v Sport.

Gast

Bericht door Gast » 21-02-2011 16:20

:D :D :D

Plaats reactie