De Astra Coupe toen en nu!!!!!!

Post hier de veranderingen aan de styling van je auto.
Plaats reactie
Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

De Astra Coupe toen en nu!!!!!!

Bericht door Astra Coupe » 30-07-2008 21:57

Ik dacht ik post mijn stylingproject van de Coupe hier maar ff :D :D :D

Zo'n 4 jaar geleden kocht ik mijn, toen nog orginele coupe, met het idee hier ga ik een mooie strakke bodykit van Rieger op monteren en mijn ramen blinderen en natuurlijk kan dan een dikke audio installatie niet achterblijven(hierover komt een ander reportage in het juiste topic :wink: :wink: ) nu dan de pic's :!: :!: :!: :!: :!:

De astra coupe bij aanschaf:

Afbeelding

Hier het eerste project, ramen geblindeerd:

Afbeelding

Toen naar een klein ongelukje moest ik mijn voorbumper laten spuiten dus deze naar vervangen door een Rieger bumper en gelijk naar booskijkers erbij gedaan en dierct toen ook maar 18" velgen gekocht:

Afbeelding

Toen kwam er natuurlijk nog een schroefset van V-Maxx :wink: :wink: helaas hier een fotootje van :oops: :oops: :oops:

Na een tijd ff sparen volgde de rest van de Riegerkit dus pas maken en daarna laten spuiten

Zijskirts pas maken:

Afbeelding

Achter aanzet pas maken:

Afbeelding

Dakverlenger erop gelegd:

Afbeelding

Alles laten spuiten en gemonteerd:

Afbeelding

Afbeelding

Na hiermee twee jaar meehebben rond gereden zag ik op Rosmalen iets en dacht dat is iets voor mij :idea: :idea: :idea: dus mijn Rieger bumper moest eraan geloven en samen met Berry en A.C.S. mijn bumper gecleand:

Afbeelding

Afbeelding

Thuis ff afmaken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen naar de spuiter om de bumper te laten spuiten en gelijk maar het eind resultaat :!: :!: :!:

Afbeelding

En toen moest ik nog een plaatsje vinden voor de helaas verplichte kentekenplaat :evil: :evil: deze mocht niet meer op de bumper gemonteerd worden en moest ik dus zelf ff een paar steuntjes maken en onderaan de bumper maar uit het zicht te monteren :shock: :shock: :shock:

En dit was tot nu to het einde, maar je weet natuurlijk nooit wat de toekomst doet :wink: :wink: :wink: :wink:

Groeten Dre Coupe
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

Bericht door Astra Coupe » 19-02-2010 20:27

Zit eraan te denken om toch door te gaan tot de astra uit elkaar valt :lol: :lol: :lol: maar dan niet in deze staat maar zit eraan te denken om deze complete Lumma bodykit te monteren:

Afbeelding

Graag jullie reactie's?????????????

Maar dan wel zonder die lelijke achterspiolen natuurlijk :lol: :lol:

P.s. wie kan de afbeelding ff in mijn kleur shoppen :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

black power
Berichten: 144
Lid geworden op: 20-07-2008 14:36

Bericht door black power » 19-02-2010 21:26

zeer dik :lol:
never beat the dutch

opel astra gtc 2.0 TURBO 200 PK

Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

Bericht door Astra Coupe » 08-05-2010 19:19

Vandaag weer iets gekocht voor de coupe, vanavond ff monteren :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: dus morgen voor iedereen te zien :lol: :lol: :lol: :lol:
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

Jeffrey
Berichten: 189
Lid geworden op: 19-09-2009 21:46

Bericht door Jeffrey » 08-05-2010 21:14

ik weet het lekker al :D

wessaa
Berichten: 241
Lid geworden op: 19-04-2009 23:02

Bericht door wessaa » 08-05-2010 22:32

het is echt heel mooi geworden!
alleen nu nog de finishing touch he dré :D
Afbeelding

Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

Bericht door Astra Coupe » 09-05-2010 18:48

Dat komt ook wel weer goed hoor Wessaa, van de week ff langs de spuiter voor goede ruitenkit, die jij eraf gehaald hebt :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

Bericht door Astra Coupe » 16-05-2010 11:48

Heb gister een nieuwe koplamp via de post van hun gekregen want ik heb op hemelvaartsdag gekeken of ik de LED's aan het branden keeg maar dat lukte niet en heb ze gemaild en ze zeiden dat ze er nog nooit problemen mee hebben gehad, maar eens moet de eerste keer zijn. Dus naar een paar mails heb ik ze mijn adres gegeven en zouden ze een nieuwe opsturen en deze kwam zaterdagochtend al aan en heb de nieuwe koplamp dus gelijk maar gemonteerd en deze is wel goed, dus morgen de andere koplamp maar retour sturen en ik zeg een goede service van Designparst. Binnenkort dan maar ff kijken of we op het werk nog een tube ruitenkit hebben om de booskijkers erweer op te kitten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: HIer een paar foto's die Berry gemaakt heeft

Afbeelding

Afbeelding

Van de week denk ik ff een foto maken in het donker :D :D :D :D :D
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

Astra Coupe
Berichten: 710
Lid geworden op: 17-07-2008 18:23

Bericht door Astra Coupe » 30-06-2010 19:59

Van de week weer iets nieuws besteld voor de astra en ga niet zeggen wat :o :o :o :o dat zien jullie van zelf :lol: :lol: :lol: :lol:
Als het zover is zal ik er hier foto's van opzetten :wink: :wink:
Vice-voorzitter off Dutch Blitz Society

Gast

Bericht door Gast » 30-06-2010 20:36

Spannend!!

Plaats reactie