corsa c te koop

Bied hier je onderdelen te koop aan.
Plaats reactie
wessaa
Berichten: 241
Lid geworden op: 19-04-2009 23:02

corsa c te koop

Bericht door wessaa » 15-04-2010 19:58

"Ik verkoop mn stoere corsa omdat ie alleen maar verder aftakelt.
Eerst ging de motorkap niet meer open zodat ik 3weken rond heb gereden met een opgeblazen koppakking, dit is vakundig door mij gerepareerd en daar merk je helemaal niks meer van. Alleen als ik m sochtens warm laat draaien op 3000rpm voordat ik wegscheur zie je wat blauwe rook maar dat is nog altijd een stuk beter dan wit want dan is je koppakking stuk weet ik nu. Ik denk dat dit te maken heeft met nog wat laatste restanten diesel die mn vriendin er eens in heeft gegooid en daar mij niks over heeft verteld. Ik weet nu waarom die toen bij 140km/h bijna de hele A50 bij elkaar heeft gerookt..,maar dat is nu dus ook bijna over. mn vriendin mag je dr trouwens bij hebben, want die is zwanger en ik kom dr maar niet achter van wie.

Verder is de auto verfraaid met allerlei accessoires. (Irmscher achterspoiler, Lexmaul uitlaat-sierstuk, stickers met de tekst: Fuck-You!, Opel Club Terschelling,Foutje bedank,en FC-Traktor)
Dr zit een hele nieuwe voorkant op want ik ben tegen een overstekende boom aangereden, er mist 1 versnelling want die ben ik verloren toen ik een wedstrijdje deed met een andere Opel en ik per ongeluk terugschakelde naar zn twee in plaats van naar zn 4, ik reed 180 toen dat tandwiel door mn plastic luchthapper van de motorkap vloog..

De uitlaat zit los want ik heb een hekel aan verkeersdrempels en aan me buren. Diezelfde buren hebben m geprobeerd weg te slepen van hun pad en daarbij de hele voorbumper ontwricht maar die zal ik wel vastzetten voor de verkoop.
Er zit 1 ster in de voorruit, dat komt doordat mn vriendin nooit dr gordel om wilde doen en ik haar wilde laten zien hoe gevaarlijk dat kan zijn door even hard te remmen.

Ik heb 4 spiksplinternieuwe wieldoppen bij de Halfords gekocht en die ga ik dr zo direkt op zetten (= allemaal voor de verkoop)
en nu we gelukkig weer werkloos zijn hebben we elke dag tijd om wat aan de auto te doen, zo is me vriendin momenteel bezig om de motor op te voeren van de standaard 150pk naar 450pk, Ze heeft namelijk 20 flacons Powerbooster door de motor gegooid(elke fles is goed voor 10% vermogenstoename,stond 'r op de fles.

heb een nieuwe radio ingebouwd met compleet nieuwe bedrading, de eerste keer had ik de radio draadjes niet goed aangesloten en begon na 3 cdt-jes mn dashboard te smelten..

De auto staat op naam van me vriendin, dus eigenlijk koop je m van haar. dat schept natuurlijk alleen maar nog meer vertrouwen in de historie van deze prachtige auto..!

U kunt mij telefonisch bellen maar ik laat m wel altijd lang overgaan want daar worden:
a. de buren gek van
B dan denkt iedereen dat ik groot woon.

koertom een pracht auto!
4000,- is ie van jou!
Afbeelding

Jeffrey
Berichten: 189
Lid geworden op: 19-09-2009 21:46

Bericht door Jeffrey » 16-04-2010 13:05

die is wel heel goed in verkopen!!

Plaats reactie