6: Appie's Kadett C City project Update 16-05-2013
-
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 17-07-2008 18:23
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 02-11-2008 08:20
-
- Berichten: 1088
- Lid geworden op: 19-07-2008 22:08
Ging best goed idd pascal
Heb de kabelboom al uitgeplozen.
Binnenkort weer netjes solderen/verlengen en voorzien van krimpkousjes en daarna intapen.. (maar dat gebeurt pas als de motor er tegen die tijd inligt)
Maar waarom ze de witte draad bij het injectierelais op pin 87B hebben afgeknipt en hebben doorverbonden met de kabel vanaf pin 15 snap ik niet helemaal.
87B: Gasklep schakelaar S44 kl.9/4
Luchthoeveelheidsmeter P11 kl.9/3
Hulplucht klep Y6 kl.9/2
Injectie computer K15 kl.9
Injectoren Y7 kl.31-34
15: Plus vanaf contactslot
Volgens het stroomschema wordt pin 87b zowiezo pas van stroom voorzien zodra de auto op contact staat (geschakelde +12V)
Denk dat ik het gewoon op de normale manier weer doorverbind.
Normaal heb je op de 3 polige stekker een rood/zwarte(plus startmotor), Zwart(geschakelde plus), en een blauwe draad(plus benzinepomp)
Echter is de blauwe draad in de injectieboom die ik heb wit.
Moet voor de zekerheid de witte kabel aan pin 87 op het relais even doormeten met de witte kabel op de 3 polige stekker of die witte kabel daarop uitkomt
Hier is hij ook wit ipv blauw (zal wel goedgoan )
Injectie relais K31
1 Injectie computer K15 kl.1
Bobine L2 kl.1
15 Plus vanaf contactslot
30 Plus accu
31 massa
50 Startmotor M1 kl.50
Injectie computer K15 kl.4
Koudestart injector Y15 kl.4/1
Thermisch relais S62 kl.29
87 Benzinepomp M21
87B Gasklep schakelaar S44 kl.9/4
Luchthoeveelheidsmeter P11 kl.9/3
Hulplucht klep Y6 kl.9/2
Injectie computer K15 kl.9
Injectoren Y7 kl.31-34
Heb de kabelboom al uitgeplozen.
Binnenkort weer netjes solderen/verlengen en voorzien van krimpkousjes en daarna intapen.. (maar dat gebeurt pas als de motor er tegen die tijd inligt)
Maar waarom ze de witte draad bij het injectierelais op pin 87B hebben afgeknipt en hebben doorverbonden met de kabel vanaf pin 15 snap ik niet helemaal.
87B: Gasklep schakelaar S44 kl.9/4
Luchthoeveelheidsmeter P11 kl.9/3
Hulplucht klep Y6 kl.9/2
Injectie computer K15 kl.9
Injectoren Y7 kl.31-34
15: Plus vanaf contactslot
Volgens het stroomschema wordt pin 87b zowiezo pas van stroom voorzien zodra de auto op contact staat (geschakelde +12V)
Denk dat ik het gewoon op de normale manier weer doorverbind.
Normaal heb je op de 3 polige stekker een rood/zwarte(plus startmotor), Zwart(geschakelde plus), en een blauwe draad(plus benzinepomp)
Echter is de blauwe draad in de injectieboom die ik heb wit.
Moet voor de zekerheid de witte kabel aan pin 87 op het relais even doormeten met de witte kabel op de 3 polige stekker of die witte kabel daarop uitkomt
Hier is hij ook wit ipv blauw (zal wel goedgoan )
Injectie relais K31
1 Injectie computer K15 kl.1
Bobine L2 kl.1
15 Plus vanaf contactslot
30 Plus accu
31 massa
50 Startmotor M1 kl.50
Injectie computer K15 kl.4
Koudestart injector Y15 kl.4/1
Thermisch relais S62 kl.29
87 Benzinepomp M21
87B Gasklep schakelaar S44 kl.9/4
Luchthoeveelheidsmeter P11 kl.9/3
Hulplucht klep Y6 kl.9/2
Injectie computer K15 kl.9
Injectoren Y7 kl.31-34
Kadett C/D/E GSI Astra HPC
-
- Berichten: 1088
- Lid geworden op: 19-07-2008 22:08
-
- Berichten: 1088
- Lid geworden op: 19-07-2008 22:08
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 02-11-2008 08:20
-
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 30-07-2008 20:15
-
- Berichten: 1088
- Lid geworden op: 19-07-2008 22:08
De lassen zien er prima verder uit.
De kraan viel ook wel iets groter uit dan ik verwacht had.
Een 1 tons kraan is er een baby bij.
Er zit een dikke 8000Kg hefvermogen cilinder op, dus hoef niet bang te zijn dat hij het niet houd.
Er zitten idd wel 4.8 treksterkte M14 en M16 bouten in maar die breken maar zo niet. Vervang ze wel tegen die tijd voor 8.8 of 10.8.
In de motortakel zitten ook 4.8bouten std die vervang ik ook voor 8.8 sterke bouten.
De motor hang wel vast met 8.8bouten dus dat zit goed.
Wat foto's
De kraan viel ook wel iets groter uit dan ik verwacht had.
Een 1 tons kraan is er een baby bij.
Er zit een dikke 8000Kg hefvermogen cilinder op, dus hoef niet bang te zijn dat hij het niet houd.
Er zitten idd wel 4.8 treksterkte M14 en M16 bouten in maar die breken maar zo niet. Vervang ze wel tegen die tijd voor 8.8 of 10.8.
In de motortakel zitten ook 4.8bouten std die vervang ik ook voor 8.8 sterke bouten.
De motor hang wel vast met 8.8bouten dus dat zit goed.
Wat foto's
Kadett C/D/E GSI Astra HPC