Appie's huismeubel project "X20XEV Koffie tafel"

Show hier jou project.
GlennGSi
Berichten: 108
Lid geworden op: 30-07-2008 20:15

Bericht door GlennGSi » 08-08-2009 20:05

GlennGSi schreef:
Flatbeat schreef:
GlennGSi schreef: Hmm das ook niet goed als er geen speling opzit maar goed die blankelak die brand er vanzelf wel af hoor :P
De zuigers liepen vrij bedoel ik en geen gekantelde zuiger of verbrande zuigerwanden..

Zal wel lekker gaan stinken als die blanke lak moet gaan vrbranden :shock:

Nee idd ik haalde ook 10 liter olie uit het blok dusja haha :P maargoed compressie had het blok niet meer op 2 cilinders ( die niet naast elkaar zaten ) en de cilinderlektest gaf 34% lek aan.

Haha jah dat ruik je wel :P maargoed ff het onderblok laten stralen mocht je er weer mee gaan rijden is het best dan :)
Is het trouwens gelukt verder met de kadett ? Wat voor een verlagingsveren had je liggen eigenlijk, de conische of de cilinderische ?? best apart van opel om 2 types op de markt te brengen.
E Kadett GSi C20XE 87'

D Kadett 12S --> 20SEH 83'

Flatbeat
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19-07-2008 22:08

Bericht door Flatbeat » 09-08-2009 10:06

Ik had conische veren liggen van mn oude D..

Er zitten ook conische veren onder de huidige..

Alleen kwamen we tot de ontdekking dat er aan de bestuurderskant een ander type veerpoot onder zat. (de kom waar de veer in valt bevatte geen rand en er zat een cilindrische veer in)
Tevens was de ashoes gescheurd (bult vet overal :lol: ) dus de steekas moet binnenkort nog een keer los :x

We hebben de conische er toch maar in gemonteerd en zit harstikke vast en gaat geen kant op dus dat zit wel goed.
Maar zou eigenlijk volgens de regels een conische veerpoot moeten hebben.
Kadett C/D/E GSI Astra HPC
Afbeelding

Plaats reactie